JD Edwards Értékesítés, ügyfél menedzsment (CRM)
Az értékesítési rendelések: a vállalkozása mozgatórugója
Az értékesítés pontossága és gyors feldolgozása alapvető a sikerhez, függetlenül attól, hogy ezek internetes áruházakon, önkiszolgáló alkalmazásokon, EDI tranzakciókon vagy hagyományos telefonos vagy személyes kapcsolatokon keresztül érkeznek. Az Oracle JD Edwards EnterpriseOne vállalatirányítási rendszer sokoldalú és rugalmas értékesítési rendeléskezelési képességeket kínál, melyek teljes mértékben integráltak a vállalkozás minden területével – az ügyfélkapcsolatoktól és a könyveléstől kezdve a gyártásig és logisztikáig.

Főbb területei:
- Értékesítés
- Árképzés
- Kiegészítő és keresztértékesítés
- Fullfilment management (Teljesítés menedzsment)
- Vevői Önkiszolgáló portál
- Szerződés kezelés
- Szállítás menedzsment
- Konfigurátor
- Mátrix termék értékesítés
- Fedezet elemzés