JD Edwards CRM

Az ügyfelek maguk választják meg, mikor és hogyan szeretnék lebonyolítani ügyeiket. Időnként kapcsolatba kell lépniük a szervezetével, ami lehet újabb értékesítési lehetőségek kiaknázása, vagy termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos kérdések, problémák megoldása.

Ahhoz, hogy fenntartható és erősítíthető legyen az ügyfélhűség, képesnek kell lennie a vállalatnak egységes információkat és szolgáltatási színvonalat biztosítani. Az ügyfélkapcsolati kérdések közötti zökkenőmentes átmenet kulcsfontosságú. Ha rendelkezik az összes releváns ügyfélinformációval, és könnyen kezelhető esetkezelési eszközzel rendelkezik, hatékonyabban aknázhatja ki az interakciók lehetőségeit.

Minden kapcsolat egy folyamatos párbeszéd része lehet, amely során egyre többet tudhat meg ügyfelei igényeiről, ezáltal javíthatja kiszolgálásukat. Az integrált kommunikáció központi elemeként az ügyfélszolgálati központ nem csupán költségközpont többé. Az ügyfelek megtartásához meg kell győzni őket arról, hogy vállalata teljes körűen képes kielégíteni igényeiket. Ehhez gyorsan meg kell érteni a kéréseket, és megfelelően kell reagálni rájuk.